Selasa, 10 Mac 2009

Saya terharu dan berterima kasih

Tags

Saya mudah merasa terharu sekiranya bertemu seseorang rakan, sahabat, kenalan atau pembaca yang memberitahu bahawa mereka membaca blog saya. Terima kasih.Ia memberikan saya semangat untuk terus menulis dan menulis.Terima kasih.
Saya terharu ketika abang saya di Kudat memberitahu bahawa beliau mengikuti tulisan saya dalam blog. saya juga terharu ketika seorang kenalan dari kampung taun gusi memberitahu bahawa beliau suka membaca blog saya dan tanya bila waktunya saya menulis. Juga saya terharu, ketika seorang sahabat pimpinan pemikir dan aktivis, yang memberitahu beliau sering membaca posting saya di blog. Juga saya terharu ketika seorang rakan di DBP memberitahu, selalu berkunjung ke blog saya.Terima kasih kepada semua yang sering mengsms, mengemel dan memberi respon terhadap tulisan saya. Terima kasih sebelum dan sesudahnya